دیسک تراش درجا خودرو چیست؟

دیسک تراش درجا یا دیسک تراش روکار همان On-Car Brake Lathe یک دستگاه خاص است که برای تراش کردن دیسک ترمز خودرو در حین نصب بر روی خودرو به کار می‌رود. با استفاده از این دستگاه، دیسک ترمز خودرو به طور دقیق و صحیح تراش می‌شود و از بین بردن عیوب و نواحی ناهموار آن جلوگیری می‌شود.

با استفاده از دیسک تراش درجا، نیازی به جدا کردن دیسک ترمز از خودرو نیست و به راحتی می‌توان بر روی خودرو دستگاه را نصب کرد و دیسک ترمز را تراش کرد. این روش نسبت به روش سنتی تراش دادن دیسک ترمز خارج از خودرو که نیاز به جدا کردن دیسک از خودرو دارد، سرعت و کارایی بیشتری دارد و به این دلیل در سرویس‌های خودرویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیسک تراش درجا برای تعمیر و بهینه سازی دیسک ترمز خودرو بسیار موثر است. این دستگاه به صورت دورانی بر روی دیسک ترمز نصب شده و سطح داخلی دیسک را تراش می‌دهد. با تراش کردن دیسک ترمز درجا، از بین رفتن ناهمواری‌ها و زنگ‌زدگی‌های موجود در سطح دیسک ترمز جلوگیری می‌شود و در نتیجه، عملکرد سیستم ترمز بهبود می‌یابد.

به علاوه، تراش کردن دیسک ترمز درجا، به کاهش هزینه‌های مرتبط با تعویض دیسک ترمز کمک می‌کند. زیرا در صورتی که دیسک ترمز به صورت منظم تراش شود، عمر دیسک ترمز بیشتر و هزینه تعویض آن کمتر خواهد بود.

در کل، دیسک تراش درجا یک روش کارآمد و موثر برای تعمیر و بهینه سازی دیسک ترمز خودرو است و بهبود عملکرد سیستم ترمز و کاهش هزینه‌های مرتبط با تعویض دیسک ترمز را فراهم می‌کند

مزایای استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا چیست؟

استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا یا دیسک تراش روکار On-Car Brake Lathe برای تعمیر و بهینه سازی دیسک ترمز خودرو، مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. کاهش هزینه‌ها: با استفاده از دیسک تراش درجا، نیازی به تعویض دیسک ترمز نیست و با تراش کردن دیسک ترمز درجا، هزینه‌های مربوط به تعویض دیسک ترمز کاهش می‌یابد.

  2. زمان کوتاهتر: تراش دادن دیسک ترمز با دستگاه درجا به صورت سریع و آسان انجام می‌شود و بدون نیاز به جدا کردن دیسک از خودرو انجام می‌گیرد. در نتیجه، زمان تعمیر کوتاهتر و خودرو بیشتر در دسترس خواهد بود.

  3. بهبود عملکرد: با تراش کردن دیسک ترمز درجا، از بین رفتن ناهمواری‌ها و زنگ‌زدگی‌های موجود در سطح دیسک ترمز جلوگیری می‌شود و در نتیجه، عملکرد سیستم ترمز بهبود می‌یابد.

  4. دقت بالاتر: دیسک تراش درجا، دارای دقت بالاتری نسبت به روش سنتی تراش دادن دیسک ترمز است و این به معنای بهبود کیفیت و دقت کار می‌باشد.

  5. صرفه جویی در فضا: در استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا، نیازی به فضای بزرگی برای تراش دادن دیسک ترمز نیست و با نصب دستگاه بر روی خودرو، می‌توان از فضا صرفه جویی کرد.

در کل، استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا، باعث بهبود عملکرد سیستم ترمز خودرو، کاهش هزینه‌ها و زمان تعمیر، دقت بالاتر و صرفه جویی در فضا می‌شود.

برای خرید دستگاه دیسک تراش نیاز به مشاوره دارید ؟

کارشناسان پردازش خودرو آماده پاسخگویی به شما می باشند.

استفاده از دستگاه دیسک تراش برای تراش دادن دیسک ترمز خودرو، برای تعمیر کاران و صاحبان خودرو دارای فواید متعددی است. برخی از این فواید عبارتند از:

  1. بهبود عملکرد سیستم ترمز: تراش دادن دیسک ترمز با دستگاه دیسک تراش، سطح دیسک را هموار و صاف می‌کند و این باعث بهبود عملکرد سیستم ترمز می‌شود.
  2. افزایش عمر دیسک ترمز: تراش دادن دیسک ترمز به صورت منظم باعث افزایش عمر دیسک می‌شود و به مصرف کمتری از دیسک‌های ترمز نیاز خواهد بود.
  3. کاهش هزینه‌ها: با استفاده از دستگاه دیسک تراش، هزینه جایگزینی دیسک ترمز را می‌توان به صورت قابل توجهی کاهش داد.
  4. صرفه جویی در زمان: استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا، نیاز به جدا کردن دیسک از خودرو را از بین می‌برد و باعث صرفه جویی در زمان تعمیر خودرو می‌شود.
  5. بهبود ایمنی خودرو: دیسک ترمز صاف و هموار، بهبود ایمنی خودرو را به دنبال خواهد داشت و باعث کاهش مخاطرات حوادث ناشی از نقص سیستم ترمز خواهد شد

دستگاه دیسک تراش روکار به دلیل داشتن قابلیت تراش دادن دیسک ترمز در محل خودرو و بدون نیاز به جدا کردن دیسک از خودرو، برای تعمیر کاران خودرو بسیار مفید است. این دستگاه باعث کاهش هزینه‌ها و زمان تعمیر، بهبود عملکرد سیستم ترمز و صرفه جویی در فضا می‌شود

دستگاه دیسک تراش دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند .

بله خرید اقساطی دستگاه دیسک تراش امکانپذیر است برای اطلاع از قیمت دستگاه دیسک تراش و شرایط با کارشناسان پردازش خودرو در تماس باشید .
021-77706793
021-76701429

بله تیغه های دیسک تراش یا الماس دیسک تراش موجود است لطفا جهت اطلاع از قیمت تیغه های دیسک تراش با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .
021-77706793
021-76701429

بله ارسال دستگاه دیسک تراش به سراسر کشور از طریق باربری امکانپذیر می باشد .

بله با مراجعه به مجموعه پردازش خودرو خرید حضوری دستگاه دیسک تراش امکان پذیر می باشد .
پردازش خودرو
تهران سه راه تهرانپارس نرسیده به برج آناهید پلاک 422
021-77706793
021-76701429